Lid worden

Wij verwelkomen u graag als lid van onze vereniging. Het lidmaatschap kost € 27,50 per kalenderjaar. U ontvangt daarvoor 3 keer per jaar ons tijdschrift Terra Westerwolda en u kunt kosteloos deelnemen aan de ledenbijeenkomsten. Drie keer per jaar organiseren we een lezing over een historisch of actueel onderwerp. Daarnaast organiseren we in september een excursie. Leden hebben voorrang bij de inschrijving.

Aanmelden als lid

U kunt zich aanmelden als lid door een e-mail te sturen naar: info@verenigingwesterwolde.nl

Met de volgende inhoud:

onderwerp: OPGAVE LIDMAATSCHAP
voorletters + naam
straatnaam
postcode en woonplaats
e-mailadres
telefoonnummer

Betalingen

Als u zich heeft aangemeld als lid via de website, dan kunt u het lidmaatschapsgeld overmaken op onze rekening:

Raborekening NL80 RABO 0358606063

Voor betalingen vanuit het buitenland BIC nummer  : RABONL2u

Wilt u bij de betaling uw naam en woonplaats vermelden? Bij voorbaat onze dank voor uw medewerking.

Opzeggingen

Mocht u uw lidmaatschap willen beëindigen dan dient u dit schriftelijk of per e-mail info@verenigingwesterwolde.nl  vòòr 1 december te doen, anders wordt het lidmaatschap automatisch verlengd.