Wie weet iets over Hindrik Harm Koets uit Bellingwolde

Wij, mevrouw Mieke Stoffelen-Koets, dochter van en ondergetekende, zijn sinds enkele maanden actief aan het zoeken naar info rondom het leven van wijlen haar vader, Hindrik Harm Koets, geboren op 23.12.1917 in Bellingwolde. Vanaf zijn geboorte tot even na de 2e Wereldoorlog is het zoekgebied, omdat hij daar nagenoeg niets over verteld heeft aan zijn kinderen. Hierbij sturen wij u twee schoolfoto’s waarop hij zelf op de voorste rij zit 4e van links. Wij willen graag weten hoe de school heette, welke klas(sen) en eventueel namen van leraar/leraressen en natuurlijk de schooljaren.
Dit zou grandioos zijn en een mooie toevoeging aan het zoekproject.

Namens Mieke en ondergetekende, groeten wij u vriendelijk.
en danken u voor de medewerking.

Harry Doesburg – reacties naar e-mailadres: hdutchspook@live.nl

7 gedachten over “Wie weet iets over Hindrik Harm Koets uit Bellingwolde

1. Over Koets weet ik niets, maar meester Moorlag staat op de eerste foto boven rechts en de 2e helemaal links.Later meester aan de Witte school Vrieschelo.

2. Leuk deze reacties. Dank daarvoor.
    Ik heb ook ontdekt dat Hindrik Harm Koets kapper is geweest in Bellingwolde of Vrieschelo bij een kapperszaak. Wie kent die kapper en waar was dat?

3. Does Mvrw. Koets need more information going backwards?

I have quite a bit of Koets in at least one of my trees

4. Hindrik Koets is ook kapper geweest bij een kapperszaak met waarschijnlijk als naam Joke Mijer/Meier. Heeft iemand een adres waar die kapperszaak stond of pand nu nog staat? Wil er graag een foto van hebben.

5. Harry,

toeval wil dat onlangs zelf ( Andy Koets ) broer van Mieke, info heb gekregen van mijn opa, via dezelfde site van familie Vrieze. Mijn vader was geen man van verhalen uit het verleden behalve de brand die hij als jonge jongen heeft meegemaakt. ( logement Het Waterschapshuis te vriescheloo ). Verder was hij en zijn vrouw een gesloten boek.
    Wie weet dat een ander verder kan komen.

gr. Andy Koets