Duits Nederlandse Israël reis

Ons lid Alie Noorlag organiseert  vanuit de Gesellschaft für Christlich-Jüdische Zusammenarbeit in Ostfriesland e.V. een reis  naar Israël. Het zou wellicht iets kunnen zijn voor de leden van de Historische Vereniging. Het is een gemengd Duits-Nederlandse reis. Het een interessante reis omdat ze niet alleen toeristische plaatsen bezoeken, maar ook kennismaken met verschillende projecten in het land. De gids in Israël is een Nederlander en spreekt Nederlands en Duits.
De reis duurt van 24 maart 2017 t/m 5 april 2017.
Er zijn nog een paar plaatsen vrij.
Als u geïnteresseerd bent in deze reis kunt u contact opnemen met Alie Noorlag, e-mail a.w.noorlag@planet.nl  of telefonisch 0599-353328.
Graag wel zo snel mogelijk want half december moeten de opgaven bij het reisbureau binnen zijn.