Lezen deze Ganzekukens in Terra Westerwolda?

Onze bestuursleden Jan Huizing en Kineke Kuper waren zaterdag 9 september namens de Historische Vereniging Westerwolde met een stand aanwezig in Vriescheloo op de Cittaslowdag van de nieuwe gemeente Westerwolde.
Jan Huizing mailde het volgende bij onderstaande foto. “Zie ik dat nou goed? Lezen deze Ganzekukens in Terra Westerwolda?

Het was een foto van onze stand in het “Ganzenust”. Wij zijn net klaar met het inrichten. Buiten staan een heleboel mensen in de regen de opening bij te wonen. Stilte voor storm zo gezegd. Na de middag scheen af en toe de zon en kwamen er meer mensen.
Toch weer drie nieuwe leden erbij”.

Waar Jan natuurlijk niet op had gerekend, was dat er nog meer fotografen rondliepen en dat Jan met de pet ook met een Ganzekuken op de foto is gekomen.

En om de feestvreugde helemaal compleet te maken werd ons ander bestuurslid Harm Prenger ook nog eens met boer Geert vereeuwigd.

Met dank aan Christina Glazenborg van RTV Westerwolde voor de foto’s.