Reformatie, Oranje en Verlichting – Reformatiereis

In 2017 is het 500 jaar geleden dat de Wittenberger theologieprofessor dr. Maarten Luther 95 stellingen op de deur van de plaatselijke slotkapel sloeg.

Met een bus van Deiman uit Winschoten wordt een Reformatiereis naar Sachsen-Anhalt gemaakt van 23 t/m 27 april 2018. De reis staat onder leiding van historicus drs. Jochem Abbes (inhoud) en Ko Niemeijer (chauffeur en organisatie). Hoewel de reis niet door de Historische Vereniging Westerwolde wordt georganiseerd willen we toch via onze website onze leden en andere belangstellenden graag op deze reis attenderen.

Voor nadere informatie en het aanvragen van een aanmeldingsformulier kunt u bellen met Ko Niemeijer telefoon 0599-322352 of 06-13500941 of via e-mail niewolt@ziggo.nl.

Het volledige programma kunt u hier downloaden:
Programma Reformatiereis 2018