Sprekers gezocht, die iets kunnen vertellen over Westerwolde

De Historische Vereniging Westerwolde organiseert regelmatig lezingen over een bepaald onderwerp. Wij doen dat voor onze leden op de ledenbijeenkomsten, maar ook in samenwerking met het Museum de Oude Wolden(MOW) in Bellingwolde in de reeks historische lezingen in de maanden oktober en november. De onderwerpen kunnen erg variëren, maar hebben altijd wel op één of andere manier een link met Westerwolde. Voor het komend seizoen zijn wij op zoek naar mensen die ons iets willen vertellen over zo’n historisch Westerwolds onderwerp. De lezingen worden meestal verzorgd door middel van een PowerPoint presentatie, waarbij wij dan zorgen dat de benodigde apparatuur aanwezig is. Gezien ons budget kunnen we daar geen grote vergoedingen tegenover stellen, maar wel het aandachtig gehoor en enthousiasme van onze leden en andere belangstellenden.
Mocht u uw kennis met ons willen delen, dan kunt u dit melden via ons e-mail adres info@verenigingwesterwolde.nl, waarna wij met u contact op zullen nemen.