Jaarverslag 2016

Geachte leden van de vereniging,

Via onderstaande link kunt u een nieuwe versie van het jaarverslag over 2016 lezen. Hoewel in eerste lezing vastgesteld in de ALV van 25 maart jl. te Onstwedde, heeft het bestuur besloten om toch een nieuwe, uitgebreidere en meer complete versie samen te stellen. Het jaarverslag fungeert immers ook als een soort doorlopende “kroniek” van de vereniging en er viel nog meer te vertellen, met name over ons tijdschrift Terra Westerwolda. Het bestuur vindt dat we deze nieuwe versie van het jaarverslag wel door de leden goed moeten laten keuren. Leden die op- of aanmerkingen hebben op het jaarverslag kunnen dit laten weten via een e-mail aan info@verenigingwesterwolde.nl.

namens het bestuur,

I. Middelkamp-Maarsingh