Ledenvergadering in Wedde op 21-10-2017

De ledenvergadering in Wedde werd goed bezocht. Op het laatste moment had de geplande spreker zich afgemeld, waardoor het bestuur een nieuwe spreker moest regelen. Dat bleek een onmogelijke zaak te zijn. We hebben echter binnen het bestuur “twee keien” die in staat zijn om op korte termijn wat te regelen. Voor de pauze hield Geert Volders zijn verhaal en na de pauze was de beurt aan Jochem Abbes.
Onder de titel ‘Pro Religione et Libertate’ gingen zij vanuit twee perspectieven in op de situatie in Westerwolde rondom de 80-jarige oorlog. Een zeer boeiend verhaal met aan het eind nog een aantal vragen vanuit de zaal. Een geslaagde middag.