Nieuwe website Stichting 250\400

In 2015 is het 250 jaar geleden dat werd begonnen met het graven van het Stadskanaal. Ook is het dan 400 jaar geleden dat Johan Sems een grenslijn trok tussen de provincies Groningen en Drenthe: de Semslinie. Beide belangrijke historische gebeurtenissen worden in 2015 feestelijk herdacht met tal van evenementen en activiteiten die worden georganiseerd door allerlei verenigingen. De activiteiten worden gecoördineerd door de stichting 250\400. Voor meer informatie en een overzicht van alle activiteiten heeft de stichting een website laten ontwikkelen. Die website werd op 1 oktober 2015 onder grote belangstelling in het Streekhistorisch Centrum gelanceerd.

Kijk voor meer op www.250400.nl

website