Poesie album van Leentje Meijer geboren 26-02-1912

Klaas Veldhuis stuurde ons deze foto’s uit een Poesie album van Leentje Meijer, geboren 26-02-1912 te Vlagtwedde, overleden 25-04-1925. De personen die hierin hebben geschreven komen uit Hebrecht, Weite en Vlagtwedde. Ter Info: Leentje Meijer was getrouwd met Derk Kluiter, een broer van mijn oma.
Wellicht dat er nog bekende namen bij staan voor sommigen van u.

2 gedachten over “Poesie album van Leentje Meijer geboren 26-02-1912

1. Het versje van Elisabeth Lolkema uit Hebrecht,is van mijn tante, zus van mijn vader. Mijn tante was van 29 september 1914 en is met haar man en 2 kinderen in 1957 naar Canada vertrokken.In januari 1995 is zij daar overleden ze was 80 jaar.Ik ben daar 2 keer bij haar geweest en zij zijn ook meerdere keren terug geweest. Ik skype nog met haar dochter die is nu 81 jaar en ik ben 80. Ik zal haar dit vertellen.Ik heb in Vlagtwedde gewoond,maar nu al bijna 48 jaar in Friesland.