Oogstfeest Onstwedde 27 augustus 2016

Het Oogstfeest Onstwedde 2016 vindt plaats op zaterdag 27 augustus van 10.00 tot 17.00 uur op het Evenemententerrein aan de Wessinghuizerweg in Onstwedde. Het oogstfeest wordt om 10.00 uur officieel geopend door voormalig wethouder Jan Bessembinders uit Onstwedde.
U vindt er onder meer demonstraties van tientallen oude ambachten, een oogstmarkt, vlooienmarkt, gratis kinderactiviteiten, een Boeren Boeldag, een oldtimershow, paardensportdemonstraties, een valkenier en hondendressuur.

Maar ook de Historische Vereniging Westerwolde zal aanwezig zijn met een stand. U kunt kennismaken met onze vereniging en u kunt zich opgeven als nieuw lid. Ons blad Terra Westerwolda kunt u daar ook bekijken. Dit blad krijgen onze leden 3 x per jaar toegezonden. Daarnaast organiseren wij interessante ledenbijeenkomsten en excursies. Als u geïnteresseerd bent in de historie van Westerwolde is een lidmaatschap echt een aanrader!