Uitnodiging ALV 21 juni 2014

Betreft: Uitnodiging ALV 21 juni 2014

Geachte dames en heren,

Graag willen wij u hierbij uitnodigen voor de algemene ledenvergadering van de Historische Vereniging Westerwolde op zaterdag 21 juni a.s. in de barak van Kamp de Beetse, Zevenmeersveenweg 10 te Sellingen. Vooruitlopend op de officiële opening, die dit najaar plaats gaat vinden, hebben de leden van de vereniging alvast de gelegenheid om de barak te bekijken. De restauratie is nagenoeg voltooid en de werkgroep Kamp de Beetse werkt aan de eerste expositie in het gebouw. De vergadering begint om 13.30 uur. Wij willen de volgende agenda voorstellen:

1. Opening door de voorzitter.
2. Vaststelling van de agenda.
3. Notulen van de jaarvergadering van 15 maart 2014 te Onstwedde (bijgevoegd).
4. Ingekomen stukken en mededelingen, door de secretaris.
5. Historische actualiteiten en bespreekpunten, door de voorzitter.
6. Rondvraag.
7. Pauze.
8. Inleiding over de geschiedenis van Kamp de Beetse 1935-1947 door de heer J.J. Spanninga te Ter Apel, lid van de werkgroep Kamp de Beetse.
9. Rondleiding en bezichtiging van de barak en het kampterrein onder leiding van een aantal leden van de werkgroep en de heer M. Boelens (bouwkundige van de gemeente Vlagtwedde en coördinator van de restauratie van de barak).
10. Einde van de vergadering.

Gezien de bijzondere locatie, hopen wij u weer in groten getale te mogen begroeten. Graag tot dan!

namens het bestuur,

B. Roossien, secretaris.