Documentatiecollectie

Bibliotheek

Op de pagina Documentatiecollectie op deze website vindt u een lijst met alle boeken die de Historische Vereniging Westerwolde in de bibliotheek heeft staan.

Boeken op internet

Ook op Internet komen steeds meer bestanden en boeken digitaal beschikbaar. Als we wat tegenkomen, dat over Westerwolde gaat, zullen we dat ook op deze pagina gaan vermelden.
Zo vonden we onlangs het boek Het Landschap van Westerwolde door Dr. Ir. J.E. Muntinga in zijn geheel als PDF bestand op internet.

Mocht u ook nog eens wat interessants  over Westerwolde tegenkomen, stuur dan een link naar info@verenigingwesterwolde.nl en we plaatsen uw link er ook bij. Op die manier kunnen we ook een leuke digitale bibliotheek opbouwen.