Volgens verwachting is de belangstelling groot. In de voorintekening zijn al enkele honderden exemplaren gereserveerd. Het boek zal verschijnen op zaterdag 29 april.
Voor HVW-leden worden exemplaren apart gehouden die alléén door voorintekening gereserveerd kunnen worden. De prijs bij voorintekening bedraagt 19,95 euro. De HVW-leden krijgen er dan gratis een exemplaar van de DVD Troapel 1964 bij (normale prijs 10 euro). De voorintekening eindigt op 15 april. Daarna gaat de prijs van het boek omhoog naar 24,95 euro.
Voor-intekenen kan op 2 manieren: via een mailtje naar rfewolf@gmail.com of een briefje naar R.F.E.Wolf, Paalslagen 3, 9468HL Annen. De verzendkosten (incl. stevige verpakking en track & trace) bedragen 5 euro. Bij meerdere boeken tegelijk (max 5 stuks) zijn de verzendkosten € 6,95 voor het hele pakket. Vermeld wel even dat u lid bent van de HVW.

Let Op ! De datum van de boekpresentatie is verschoven naar 7 mei in het Boschhuis in Ter Apel.

2 gedachten over “Levering boek “Vervlogen Tijden, een fotografische geschiedenis van Ter Apel, Ter Apelkanaal, Barnflair en Munnekemoer” voor HVW leden.

1. Ik ben op zoek naar het boek een fotografische geschiedenis van Ter Apel,
    Ter Apelkanaal,Barnflair en Munnekemoer.
    Kan ik die ergens bestellen?.
    Met vriendelijke groet,
    Henk Weitering.