Rabo ClubSupport

Goed voor jouw club & geweldig voor de buurt Iedereen verdient een club Iedereen verdient een plek waar je altijd welkom bent. Waar je jezelf kunt zijn en elkaar sterker maakt. Clubs en verenigingen zijn zulke plekken. Van sport en hobby tot kunst en cultuur. En dat moet zo blijven. Daarom helpt Rabo ClubSupport lokale verenigingen met kennis, netwerk en geld. Doe je ook mee? Jouw club kan ook meedoen!
Ja de Historische Vereniging doet ook weer mee dit jaar.
Stemmen:
Hoe kan je stemmen op je favoriete club? Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 25 oktober.