Grote schoonmaak……..

Niet alleen is het thuis de tijd van de grote schoonmaak, maar ook moet de bezem af en toe eens door het archief van de Historische Vereniging Westerwolde heen. Het bestuur kwam daarvoor afgelopen zaterdag bij elkaar in de Oude Stelmakerij in Sellingen. Er zijn heel wat spullen opgeruimd, maar nog niet weggegooid. Voor eventuele liefhebbers komt er waarschijnlijk nog een gelegenheid om er wat van over te nemen. We komen daar nog op terug.

2 gedachten over “Grote schoonmaak……..

1. Goedemiddag,
    Vanmiddag was ik in De Oude Stelmakerij in Sellingen, waar ik vrijwilliger ben. Daar zag ik boven verschillende dozen met boeken staan. Mijn man en ik zijn ook lid van de historische vereniging en daar heb ik gelezen dat de boeken waarschijnlijk worden verkocht. Ik heb er even in zitten neuzen en heb belangstelling voor een 17-tal boeken. Kunt u aangeven wat u hiervoor wilt hebben? Ik heb een 2e-hands boekwinkel (m.n. op internet) en sta regelmatig op markten en fairs in de omgeving. Daar kan ik ze mooi aanbieden.

2. Bedankt voor uw belangstelling! U leest na onze bestuursvergadering op 24 mei op onze website wanneer we een inzage/verkoop moment plannen.